Кошик
485 відгуків
ул. Крайняя 1-Б, Київ, Україна
Додати відгук

Витратоміри повітря

Датчик масової витрати повітря

в автомобілі використовується для контролю обсягу повітря, що надходить в циліндри і передачі даних в систему регулювання впорскування палива. Відповідно, що більше повітря потрапляє у двигун, то більше палива буде подаватися на форсунки. У момент натискання на педаль газу, відкривається дросельна заслінка, більше повітря надходить у впуск, витратомір фіксує збільшення повітря, після чого ЕБУ подає більше палива в камеру згоряння, що збільшують оберти двигуна.

Коректна робота витратомір повітря забезпечує не тільки максимально ефективне використання палива, а й дозволяє максимально ефективно застосовувати каталізатор, сажовий фільтр, що у свою чергу скорочує витрату палива, зменшує знос вузлів і агрегатів автомобіля і продовжує час експлуатації. Блок управління двигуном враховує показники не тільки ДМРВ, а й лямбди, що дозволяє точніше контролювати подачу палива в камеру згоряння.

Частою причиною виходу з ладу МАФ-сенсора,

є забруднення нитки пилом або моторним маслом, тому в деяких датчиках передбачена функція само-очищення, після зупинки двигуна платинова нитка на кілька секунд розігрівається до 1100 градусів, після чого всі органічні відкладення згоряють або обвуглюються. Недолік ниткових датчиків, це обмежений ресурс, платина, незважаючи на свою стійкість, все одно рано чи пізно вигоряє. В нових нових автомобілях виробники вже відмовилися від ДМРВ, замінивши їх на датчик абсолютного тиску. Тим не менш, витратоміри повітря, зроблені на основі нагрівального елемента, зараз використовуються найчастіше.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner